Pazartesi, Mart 04, 2013

Oğlum... 30. Yaşında Ailenle Mutluluklar Diliyorum



             Yaşlar; altmışlara, yetmişlere ve daha sonrakilere gelmeye başladığında, küçük göndermeler yapılır yirmili,otuzlu yaşlara...:) "Ah! Şimdi otuzunda olsaydım da, otuz milyar borcum olsaydı...:)" gibi.:) Güzel yaşlardır. Gençliğin verdiği o deli doluluk, yerini dingin yıllara bırakmıştır. Artık eğitim, okul gibi zorunluluklar bitmiş ve hayat kavgası başlamıştır. Anaya babaya... "Geç geleceğim", "Arkadaşımda kalacağım" gibi mazeretler uydurmaya gerek kalmadan, iş dönüşü.... ertesi gün işe gidileceğinden:) yemek yenilip, yatağın yolunun gözlenme yıllarıdır. :))  Tabiidir ki, bunun aksini yaşayanlar da vardır mutlaka...  Nedense ve nasıl oluyorsa genelde otuzlu yaşları yaşamaya başladığımızda, dinginlik ve iç huzur dönemi de kendiliğinden başlamış olur.:)
             Otuz yaşımı geride bırakalı neredeyse, bir o kadar yıl daha oldu. :) Çok gerilerde kaldılar... Özlenesi yaşlardır. Ama bu günkü aklımla.:)   Bazıları da sanki, doğarken o yaşlardaki olgunlukları ile geliyorlar hayata...:)  Olmaz demeyin... Gerçekten oluyor. Benim Onur'um böylesine bir genç adam. Olgunluğunu, 5 Mart'ta taçlandırarak 31. yaşına basıyor. Güzel oğlum iyi ki, kızımın karşısına çıktın... İyi ki, benim damadımsın...İyi ki, torunumun babasısın...Kısacası... İyi ki varsın... Anacığına ve babacığına  çok teşekkür ediyorum, senin gibi bir evlat yetiştirdikleri için.  Hayat düşlediklerinden çok daha fazlasını sunsun sana.
            Bu pasta, Onurumun 31. yaş pastası.  O, bir Gemi İnşaat Mühendisi. Bu nedenle süslemesi konusunda çok yaratıcı olmaya gerek kalmadı.:) Oğlumcum pastadaki tekne benden sana hediye. Artık 60. yaşımı kutlarken, bir katamaranı çok görmezsin annene değil mi?. :))) Seni çok seviyorum oğlum.  Ve... teşekkür ediyorum Tanrım...Bana, göğsümü gere gere "Oğlum" demeyi nasip ettiğin için.


Not: Şeker Hamurunun azizliğine uğradım.:) İdare ediver.:)))) Sakın! katamaranda, daha önce denemediğin, malzemeyi kullanma. Benim başıma gelen, sana da gelmesin.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder